Mijn favorieten

Verkoop

https://instagram.com/de_regentes_nvm_makelaardijDe woningmarkt trekt weer aan en de hypotheekrente is historisch laag! Is dit dan het ideale moment om uw woning te verkopen? Met succes uw huis verkopen vraagt wel een gedegen aanpak..
  
De trend van een herstellende huizenmarkt zet door, maar ‘vanzelf’ gaat het allemaal niet…
Een goede verkoopstrategie zorgt ervoor dat uw woning zo snel mogelijk wordt verkocht tegen de beste voorwaarden.

Hoe verkoopt u uw huis met een optimaal resultaat?

  • De juiste vraagprijs kiezen.
  • Een optimale presentatie van uw huis, met o.a. goede en professionele foto’s.
  • Goede en complete informatie voor de potentiële koper.
  • Een fris, schoon, opgeruimd en aantrekkelijk huis.
  • Een enthousiaste makelaar met kennis van zaken.
  • Een makelaar die naast het traditionele 'makelen' actief gebruik maakt van de mogelijkheden van social media, met bewezen succes!

De eerste klap is een daalder waard! Als een huis te lang op de markt staat raakt het ‘besmet’. Hoe langer een huis te koop staat, hoe lager de opbrengst zal zijn. Met die wetenschap is het kiezen van de juiste vraagprijs heel belangrijk. Maar dat is niet genoeg…
 
De Regentes wil u graag adviseren wat u kunt doen om de kansen op een goede verkoop te vergroten. Dat kan betekenen dat spulletjes in huis waar u zeer aan gehecht bent toch echt vast in een verhuisdoos gaan. Dat de badkamer netjes is, zonder rondslingerende handdoeken of wasgoed. Dat de hondenmand of kattenbak geen geurtjes veroorzaken. Dat de keuken steeds helemaal aan kant is. Geen ‘bult aan jassen’ aan de kapstok… Kleine dingen om rekening mee te houden soms. De Regentes met de ‘female touch’ lijkt soms een beetje streng, maar de ervaring leert dat het wél een positief effect heeft bij verkoop!!

De Regentes maakt graag en veel gebruik van social media zoals bijvoorbeeld FacebookLinkedin, Twitter, Google+Instagram en Pinterest. Ondanks de gedegen leerschool bij een traditioneel makelaarskantoor is de toegevoegde waarde van deze nieuwe instrumenten zeer groot. Naast het traditionele makelen wordt ook dit middel dus ingezet om doelgroepen actief te kunnen benaderen waardoor aandacht bij mogelijk geschikte kandidaat kopers kan worden geforceerd.